Søgemaskineoptimering

At finde nye kunder kan være svært. Hvad med at lade kunderne finde dig i stedet? Få fuld udbytte af din professionelle hjemmeside med Søgemaskineoptimering og kundekonvertering.

Alle benytter Google

Over 80 % af dem, der køber et vigtigt produkt eller serviceydelse har benyttet Google i processen. Derfor er søgeoptimering også en vigtig kilde til din succes.

Bliv synlig på Google

Det kan være svært at finde nye kunder. Hvad med at lade dem finde dig? Gør din virksomhed synlig på nettet med flere og bedre placeringer på Google.

En god investering

Uanset hvilken branche du er i, er SEO en god investering. Hvis min optimering øger dit salg med 10-50%, hvor mange kunder skal du så have for at tjene "investeringen" ind?

Kundekonvertering

Jeg retter opmærksomhed mod "Call-to-action". Du kan mangedoble din omsætning, hvis dit webdesign har fokus på at konvertere de besøgende til kunder.

Lad dine kunder finde dig på Google

Søgemaskineoptimering er den tekniske del, når det kommer til at fremme sin synlighed hos Google. Der er en lang række af "indgreb" og ændringer jeg kan foretage på din hjemmeside, som gør at Google rangere hjemmesiden højere.

Der er ingen magiske tricks og ingen garantier, når det kommer til optimering af hjemmesider. Med det sagt, er der heldigvis en lang række faktorer, der med garanti giver bedre og flere placeringer på Google. Disse grundsten, har jeg helt styr på!

Her er en lille oversigt over et typisk forløb:

  • Optimering af tekst, titler, billeder og meta-tags (Hovedfokus)
  • Optimering af forsiden. Der kommer ny struktur og den laves noget om
  • En blanding af SEO-optimering af nuværende tekster samt udvidelse med nye SEO tekster, hvor det gavner både SEO og brugervenligheden mest
  • Øget brugervenlighed ved at tilfører hjemmesiden mere punktopstilling / call-2-action
  • Ny struktur af menupunkter og tekster
  • Bedre intern linkstruktur
  • Opsætning af Google SEO Rankings og Google Analytics, for analyse, dokumentation og statistikker
  • Andre gavnlige tiltag for SEO, hvis der bliver tid til det. Jeg foreslår at jeg ligger tiden således jeg fokuserer på det som gavner alle mest, så du får mest Value-for-money.

Til alle projekter hører der en opfølgning med samt to rapporter: en rapport over arbejdstimer og en rapport over dine nye resulater.

Optimering styrer de besøgende frem mod målet

Søgemaskineoptimering er ikke tilstrækkelig, hvis du skal have det fulde udbytte ud af produktet. Når jeg optimerer din hjemmeside, er det også vigtigt, at have opmærksomheden rettet mod, hvad der sker, når dine potentielle kunder lander på din hjemmeside. Her viser al erfaring, at du kan mangedoble din omsætning, hvis dit webdesign har fokus på at konvertere de besøgende til kunder.

Content Marketing

Min SEO ydelse går over i betegnelsen "Content Marketing", som er det nye sort inden for Google Optimering i 2015.

Content Marketing er fantastisk af to grunde: Det er fokus konvertering, brugervenlighed og på at servere tekst og indhold, så det gavner dine potentielle kunder - og så elsker Google det!